La lluita decisiva

Porto tota la meva vida,des de que sóc conscient dels problemes que es van creant dia a dia,preocupant-me:

pels estudis,per si seguir estudiant,pels exàmens,per quin batxillerat fer,per quina carrera escollir;

per la feina,per escollir una feina que m'agradi,prioritzar el estar còmoda a la feina que els diners que hi guanyi,haver de minimitzar els meus mínims,quedar-me a l'atur durant mesos i mesos per culpa de la crisi;

per ma mare,per si discutim,per si ens parlem,per si estar cansada,per si estic cansada jo,pels crits,per les alegries;

pels amics,per intentar fer-ne,per tenir-ne molts,per quedar-me sola,per aprendre a ser independent;

per la parella,per la possible parella,per la relació d'una nit,per la relació mai consumada,per la no relació,per l'amor platònic,per l'amor ocult....

I ara,totes aquestes lluites,que fins ara em semblaven tant importants,han quedat secundaries, perquè la lluita que he de combatre ara és molt més important que els estudis o la parella, és la lluita per viure i es una lluita que estic disposada a guanyar.

Comentaris

  1. Siga qui siga l'enemic contra el que tens que lluitar, molta força i molts ànims. Endavant! :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars