un dinar especial...

Porto hores i hores provant-me roba,desde que he rebut aquell sms que hem deia que anes a dinar amb tu.
Quan ja tinc tota la roba treta de l'armari i tirada per l'habitació,trobo el conjunt ideal,una faldilla curta texana amb una camisa que hem vaig comprar nova fa uns dies i que deixa entreveure l'escot,suggerint,però sense semblar una buscona.
S'acosta l'hora de la quedada i surto corrents,nerviosa,no sense abans posar-me aquell perfum que se que t'encanta.
Arribo a la porta de la teva casa i truco al timbre. Just a l'entrada sento l'olor del menjar,em trec la jaqueta i paso cap al menjador i em demanes que m'acomodi com si estes a casa meva,aixi que vaig a la teva habitació i t'agafo una camisa i em trec aquella roba que m'havia costat tantes hores d'escollir,però que em fa sentir sofisticada.
Un cop comode vaig a buscar-te a la cuina i em mires i em dius que em queda molt bè mentres somrius.
Serveixes una copa de vi pels dos i l'acompanyes d'una besada dolça.La taula ja esta posada,comencem a dinar,el menjar es bonissim,mentre anem menjant els meus peus buscant els teus,pujen per la teva cama i acaricien la part interna de les cuixes,mentres segueixes dinant,però la mirada et delata.
Els postres hem dius que els esculli jo mateixa,aixi que em dirigeixo cap a la nevera i tu t'apropes i et poses darrera meu i m'abraces,agafo unes natilles de xocolata per mi i tu agafes un iogurt de maduixa.
La teva llengua sobre el meu coll calent em turba i entre la teva escalfor i la fredor de la nevera els mugrons se'm tensen,ho veus i me'ls acaricies suament,el teu sexe s'apreta contra el meu cul,em deixes sortir,m'agafes la mà i em condueixes cap a lateva habitació.
Comences a treure'm la camise i jo tambe començo a treure't la teva,cada cop puc tocar una mica més el teu cos,i deixo caure la teva camisa al terra,començo a tocar-te,els teus pits estan entre les meves mans,et toco delicadament,com si mai t'hagues tocat,els meus dits comencen a donar voltes als teus mugrons i tu somrius.
Llavors tu tambè deixes caura la camisa que jo porto posada i deixes destapada la meva roba interior,comences acariciar-me per sobre els sostens,fins que sents que la meva escalfor esta apunt d'esclatar i llavors fas caure suament els meus sostens al terra,m'abracies,i el meu cos nota el teu,i em beses i aquell bes es el començament d'una tarda de passió.
Ens despullem del tot i em tires al llit i m'escampes el iogurt per tot el cos i dius que es l'hora dels postres,noto el fred del iogurt per les meves cuixes,m'encanta,i a poc a poc acostes la teva llengua cap al meu cos i vas llepant a poc a poc tot el meu cos,primer el coll,vas baixant lentament cap els pits,la panxa i segueixes baixant i el iogurt va relliscant de les cuixes cap al meu sexe i comences a menjar a les cuixes,i al final m'obres i llepes el meu clitoris i em desfaig de plaer i llavors t'aturo.
Es l'hora de menjar-me el meu postre,les obro i poses un dit dins i me'l poses a la boca i el llepo amb suavitat i et demano que et posis la xocolata on vulguis,i tu te l'escampes pels mugrons,els llavis i el melic,i prou.
Començo a menjar i vaig baixant i quan arribo al teu melic segueixo baixant,però em pares,i em dius que el teu sexeel tens reservat que em desfaras de plaer i la veritat,no me'n queda cap dubte....

Comentaris

  1. Estrene el teu bloc amb una considerable passió centralitzada a l'engonal després de llegir-te i, indestriablement, pensar-te =)

    Muak.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars